Stránky

neděle 2. července 2017

KONEČNĚ HOTOVO

Tuto deku jsem začala šít v prvním roce mého "patchworkování"- tj. před 5 lety, materiál na ní jsem si tenkrát přivezla z cesty do USA, takže je památeční a nevím, proč skončila s přestávkami tak dlouho nedokončená.  Top jsem ušila celkem rychle, ale s prošíváním jsem začala tuším až někdy po roce nebo možná ještě déle...., ale prošila jsem ji tenkrát jen ve všech švech  a někde ve stínu švu :-(, také jsem prošila dva středy v blocích a od té doby mi tu několik let ležela bez jediné chuti k dodělání.
Vzpoměla jsem si na ni až nyní - hodila se mi jako CVIČNÁ deka na moje začátky při quiltování na rámu. Protože už byla prošitá, nebylo to tak jednouché k natažení na rám, ale nakonec jsem zvítězila:-).
Brala jsem to opravdu jako učení, je zde spousta chyb a nepřesností, ale nakonec jsem moc spokojená, deka je moc hezká.
Bohužel s focením je to horší, moc se mi nedařilo, ale snad alespoň trochu bude něco vidět :-)











Žádné komentáře: