Stránky

pondělí 15. září 2014

NOVÝ PROJEKT - DEKA Z CHAMBRAY LÁTEK

Deku z kolekce Peppered Cottons mám v plánu již dlouho a konečně jsem se k ní dostala. Těším se, že to bude zase "trochu něco jiného" a tyto látky - typu chambray, jí dodají luxusní vzhled.
Vybrala jsem si vzor, který je volně ke stažení na stránkách výrobce Studio-E a jmenuje se Wavelenght. Lze ho stáhnout i u některých látek z této kolekce u mně v obchůdku.

Quilt je celý ušitý ze vzoru Letící husy - musím se přiznat, že jsem je šila jen jednou a to už je tedy dost dlouho, tak mám trochu obavy jak to dopadne :-)). Díly jsem neřezala dle návodu, ale tak abych mohla šít postupem - 1 velký čtverec+4 malé = 4 husy.
Nařezala jsem tedy čtverce o velikosti 9 1/2 a 5 palce. Při řezání jsem opět blahořečila June Taylor za její pravítko Shape Cut Plus, protože s ním je opravdu vše neuvěřitelně rychle a přesně hotovo.

A zde mám nařezáno :



Šití bloků jde zatím fajn, mám jich necelou polovinu :-). 




K zaříznutí používám pravítko od Deb Tucker - Wing Clipper I a musím říci, že výsledek je skutečně přesný.


Doufám, že mi bude přáno a brzy se budu moci pochlubit alespoň hotovým topíkem :-).



1 komentář:

evulekotule řekl(a)...

Ty látky jsou jistě ve skutečnosti nádherné, jak jsou takové maličko melírované. I deka je krásná, jednoduchá, prostě paráda. Už se těším na hotový topík.