Stránky

středa 1. května 2013

ČERSTVÝ CHLEBÍČEK

Dříve jsem pekla chleba velmi často. Ale od té doby co jsem byla dlouho nemocná - tj. 2 roky (to jsem zároveň začala s patchworkem :-))), jsem snad chleba nepekla. Ale předchozí víkend jsem náhodou v mrazáku objevila kvásek (žitný kvas, peču jen z kvásku, chléb s droždím nepeču. Kváskový je daleko chutnější a zdravější), který jsem tenkrát někdy zamrazila - na zkoušku, co to udělá.
Upadl v zapomění.....
Bylo mi ho líto vyhodit, a tak jsem se rozhodla, že zkusím, zda se dá ještě oživit. A nestačila jsem se divit,
kvásek rostl jako divý - už jsem od té doby pekla 3x a zase mne to chytlo - a doufám, že zase dlouho nepustí.
Přikládám fotku toho dnešního - se slunečnicovým a lněným semínkem.... mňam.
Peču dle receptu z Dámy od Světluška78, které tímto děkuji  - je fakt dobrý.






Žádné komentáře: