Stránky

neděle 24. února 2013

40ti MINUTOVÁ DEKA - HOTOVO

Tak dnes konečně má již syn původně 40ti minutovou deku v pokoji. Prošívání mi trvalo celkem dlouho, prošívala jsem jen po chvilkách a je opravdu hodně husté. Díky použité kvalitní bavlněné výplni a látek, je i po takto hustém prošití opravdu měkoučká, až jsem se sama divila, moc příjemná - a bude dále měknout. A vydržet by měla věky :-), tak ta práce za to stála.
Bohužel, nepodařil se mi celkový záběr tak, aby prošívání bylo vidět celé - tak přidávám více fotek.
Snad se Vám bude líbit - ale já i syn jsme spokojení :-).



Detail lemování - šila jsem lemovací patkou a šlo to jak po másle



Tak a vzhůru na UFO, které snad taky někdy dodělám :-)




2 komentáře:

evulekotule řekl(a)...

Moc se mi líbí. Mám ráda deky z jednobarevných látek, přijde mi, že vzor pak lépe vynikne.

Magda řekl(a)...

Já taky a vůbec jsem spíš trochu na tu "modernu" :-)