Stránky

sobota 10. listopadu 2012

DRUNKARDS PATH BLOK-s pravítky od June Tailor

Protože se mne jedna zákaznice dotazovala, jak na řezání Drunkards Path bloků s pravítky Simple Circles od June Tailor - která nejsou k tomu standardně určena, musela jsem techniku  vyzkoušet.

Nejprve jsem vyzkoušela jeden blok:

- je nutno si na pravítku uprostřed označit 1/4 palcový přídavek. Na kruhovou výseč jsem použila pravítko o vel. 8 1/2 palce (ale řezala jsem s polovinou pravítka),
pro vyřezání oblouku jsem použila o číslo menší pravítko tj. 7 1/2 palce, ve čtverci o velikosti 6 1/2 palce. Mělo by platit, že poloměr kruhu jsou přibližně 2/3 strany čtverce....




Šila jsem s použitím patky na zakřivené švy a  šlo to moc hezky

Ještě jsem chtěla vyzkoušet ušití 4 bloků najednou, šlo mi také jen o techniku - tak zase žádné velké počítání.

Ve čtverci o velikosti 13 palců jsem vyřízla kruh o velikosti 7 1/2 palce, kruh určený pro všití dovnitř čtverce jsem vyřízla o velikosti 8 1/2 palce :




Pro jistotu jsem ve 4 bodech přišpendlila



A je ušito 

Rozřízla jsem na 4 díly 


                                                                      Hotovo :-))


Hotový díl, ale rozpářu a přeskládám jinak a ušiju z něj zase opět polštář - až bude hotový tak určitě obrázek přidám :-))



Žádné komentáře: