Stránky

středa 16. května 2012

Tak nějak nevím jak začít. Nejsem ani psavá ani řečná, ale snad to nějak půjde. Nejdřív alespoň trochu o sobě. Již od dětství jsem šila, pletla, háčkovala, zkoušela jsem chvilku i paličkovat. Za totáče, v době mého mládí nebylo na sebe nic moc ke koupení, tak jsem šila opravdu všechno - hlavně díky Burdě :-).Pak ještě když byl syn malý, tak jsem se na něj něco našila a napletla. Ale, když jsem se vrátila zpět do pracovního procesu, nějak mi na tyhle koníčky nezbyl čas a ani nálada. Co mě stálo sebezapření sednout k šicímu stroji, když jsem třeba jenom potřebovala ušít záclony.... no hrůza. Takže jsem u šicího stroje v podstatě neseděla skoro 20 let. Až vloni, když jsem byla dlouhodobě nemocná, jsem začala zkoušet patchwork a úplně mne to pohltilo. A tak konečně zase šiju, i když mi zase nezbývá tolik času a od té loňské nemoci nějak nemohu pořádně nabrat síly, ale snad se to zlepší.
A protože jsem tak trochu technický typ, miluju všemožné pomocníky a udělátka ať už se to týká patchworku, kuchyně nebo něčeho jiného,splnila jsem si sen a otevřela obchůdek. Zatím jenom s pomůckami pro patchwork, ale ráda bych i látky - ty miluju.....

Žádné komentáře: